Plugga!

Imorse vaknade Teo och stod och skrek AJ MAMMMA som om jag gjorde illa honom eller nått. Jag tog upp honom och han verkade ha jätteont och tog sig på benet, antar att det var sendrag eller växtvärk. Det gick över efter lite massage och mys som tur är =)
Patrick gick med T till dagis och jag gick med Saga. Var till mormor och morfar med tidningen och prata lite med dom sen hem igen. Ska ta å plocka ihop böckerna och gå upp dit och sätta mig å plugga, får inget gjort när jag sitter hemma då är det bara massa annat som lockar ist, t.ex datajäveln!
Idag har mormor och morfar förresten varit gifta i 39 år, helt otroligt att dom stått ut med varandra så sjukt länge.

Idag har jag en sån där dag då jag skulle kunna ställa mig längst vägen och lifta runt i Sverige för att få träffa mina små hjärtan. Saknar alla som är så långt borta så himla mycket, vissa dagar mer än andra.
Även fast det inte var länge sen jag träffade Lort-Loijs och Cp-Sunken saknar jag dom jättemycket. Och Nion såklart.
Jag blir typ galen på alla tre så fort vi träffas men dom är alldeles underbara och det inser man efter en tid ifrån dom.
Ida, Stefan och barnen och jag inte träffat på huuuuur länge som helst, hoppas av hela mitt hjärta att jag får träffa dom snart,
ungarna hinner glömma bort mig fyra ggr om mellan gångerna vi träffas.
Det känns bara som om man är så jävla isolerad när man är sittandes här, kan aldrig bara ta lite semester och åka och hälsa på dom utan att pengar eller nått annat ska komma ivägen.
Jag saknar och älskar dom alla väldans mycket iaf, och nu ska ja sluta skriva om det innan mina grav. hormoner gör att tårarna börjar spruta.

Nu måste jag få annat och tänka på så det blir en promenad sen plugg.
Hoppas ni får en bra dag.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: loijsan

ja har inga grav.hormoner men mina tårar kan spruta ändå! Saknar er me massor massor! Ska försöka förbise att du kallat mig lort-loijs;) o bara inse hur mycke ja älskar dig o din lilla familj! o snart snart kommer en till liten som man kan tycka om=))

Lilla T blir så stor helt plötsligt;)

2009-02-17 @ 22:24:00
Postat av: Eda

Herregud... vi saknar er lika mycket... mer! hoppas vi kan ses snart, men som sagt pengar är en stor bov i dramat samt tid osv... Love you!

2009-02-19 @ 18:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0