Söndag igen.

Teo har varit vaken i över en timme redan, samma tid varenda morgon.
Det är fruktansvärt skönt att komma upp i tid men jag har så svårt att somna på kvällarna, det gör det hela lite jobbigt.
Nu kommer han och sliter i mig och ska visa nånting, lika bra att springa och kolla det...

Jag vet inte vad vi ska hitta på idag, orkar inte sitta hemma hela dagen. P ska antagligen iväg och träna på eftermiddagen
så då får jag väl sysselsätta mig och T med nått roligt. Leka med trolldeg kanske, vet inte vart jag har gjort av fingerfärgen heller såklart... Typiskt mig att slarva bort precis allt.

Igår var vi ute och lekte i snöhögen vids skogskanten. Blev inte så länge för Teo härjade jättemycket och han är så snorig och hostig så det blev jobbigt för honom men han hade så roligt så =) Patrick bar upp han till toppen och sen satte han sig ner och gled på stjärten. Han tyckte det var kul så vi kanske ska gå dit en sväng idag med.

Ne nu börjar det bli dags för frukost och sen ska jag och T gå ut med vovven. Jag tänkte på en sak när jag var ute med henne igår kväll. Jag gick längst skoterleden som går här borta, jättelämpligt och lätt att gå. Men varför gör dom ingenting åt motionsspårena på vintern? Det går ju inte att gå i typ slingan nu för det är snö upp till knäna men saga älskar att gå i skogen så man har inget annat väl än att plumsa. Varför plogar dom inte ett promenadspår till mig?

Ne nu är Teo väldigt arg och vill att jag ska komma, säkert bilarna på väggen som ramlat.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: Emma

skönt å höra att ja inte är ensam ;-)

2009-02-02 @ 10:08:49
URL: http://hansson-linden.se/WP

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0