Tisdag morgon.

Idag är Teo hemma från dagis, tänkte att vi ska hitta på nå skoj eftersom helgen förhoppningsvis kommer ägnas åt att flytta.
Efter att ha varit ner på sågstigen igår och spionerat ser det inte så lovande ut men jag hoppas iaf. Det var fortfarande en hel del grejer kvar där och på bordet stod det mer fikabröd än rengöringsmedel så det ger mig ännu mindre hopp om en flytt till helgen.
Natten har varit lite småseg, jag somnade i soffan i protest mot patricks gos-strejk men eftersom hans äckliga data låter som ett kärnvapenkrig blev jag tvungen att gräva ner stridsyxan och bege mig in i sovrummet. Väl där inne har Teo legat och gnällt och vridit sig i sin säng heeeela natten. Han sover ju typ på hela ansiktet så jag antar att det ömmat.
Idag är han helt svullen runt hela ögat men det har slutat blöda iaf. Även fast sköterskan drog ihop det igår så har det blött ganska mycket, hur är det möjligt? Han har inte rört eller nånting, bara lagt handen lite bredvid och bett oss blåsa.
Hoppas snutt inte har ont iaf, han är ju relativt glad emellan varvena iaf.
Nu kommer t och har tagit på sig raggsockorna, mössan och mina vantar så jag tror det är dags att bege sig ut.
Lite kläder också kanske då han bara har blöja men men ;)
Ta en sväng på sparken och hälsa på åldringarna uppe i skogen och sen blire lite varm oboy efter det.
Patrick sover fortfarande vilket jag tänker låta honom fortsätta med. Det är så lungt och skönt då ;P
Aja nu har T bråttom så det är lika bra att sätta fart.
Ha´re bra, hej.

Kommentarer
Postat av: Eda

åh lilla plutten! faan va mycket små olyckor han råkar ut för hela tiden! pussa plutten från mig!

2009-02-24 @ 09:51:58
URL: http://edas.blogg.se/
Postat av: loijsan

kommer väl sårvätska o så ur de där =/ stackars lilla T..

Kör försiktigt på sparken nu så ni inte faller omkull;)

pusspuss

2009-02-24 @ 12:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0