minnet?

Iförrgår beställde jag den nya barnvagnen, jag hoppas att den motsvarar mina förväntningar och att jag inte köpt grisen i säcken! Huvudsaken är iaf att vi har en vagn båda ungarna får plats i och att det går att gå med den.
Spännande, hoppas inte det tar allt för lång tid innan den kommer. Nog för att jag inte har någon användning av den riktigt än men jag är så nyfiken på att få se och känna hur den är att köra.
Nu är det ju bara den stora frågan, hur ska vi göra med våran vagn vi har nu? Sälja eller spara?
Jag fäster mig vid saker för lätt och det är faktiskt inte så lätt som man tror att sälja nånting som man använt varje dag i över ett års tid. Jag tycker hemskt mycket om den här vagnen, den är så Teo som det bara kan bli. Den passar jättebra till honom på nå konstigt sätt, aja jag har ju ett tag kvar att fundera så :P

Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: sina

Då tycker jag att du kan spara den till nästa knodd med=)

2009-01-07 @ 15:11:07
URL: http://www.sina-emmie.blogspot.com
Postat av: emma

Mäh, va blev de för en vagn du har beställt då?!

Jag tvekar inte en sekund gällande eltons vagn, den ska säljas!! haha.. de ska bli så skönt å slippa den klunsen, hoppas man blir mer nöjd me efterträdaren! :-) Dags å träffas snart kanske?

2009-01-07 @ 15:37:26
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: loijsan

oh

2009-01-07 @ 20:04:00
Postat av: loijsan

oh va spännande=) vilken blev de då?

2009-01-07 @ 20:05:46
Postat av: loijsan

vilken blev de då? =)

2009-01-07 @ 20:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0