sluuuuta, snälla...

Teo vaknade vid sex, känns dom om det inte är första gången =/ Han är som en mänsklig väckarklocka, varenda morgon är det samma tid. Efter välling och blöjbyte blev det full fart. Han är på riktigt dåligt humör och har redan vänt upp o ner på hela badrummer och alla leksaker. Nu har han tack o lov lugnat ner sig, står här bredvid och leker med bilar.

Igår snöade det hela dagen, blåste en del på morgonen men sen blev det riktigt skönt ute. Martin kom hit medans mamma var till Bollnäs så då var vi ute och lekte en timme. Gjorde jättefina snöänglar som Teo envisades med att trampa på.
Stackars T hade lite svårt att gå över plogkanten så han ramlade med ansiktet rätt ner i snön ett flertal ggr.

Patrick tvättade igår kväll och var ut med Saga 3 ggr på 4 timmar, jag förstod inte riktigt varför men hon uppskattade det =)
Jag varva mellan att kolla på tvn och slumra till på soffan innan jag tillslut tog mig in i duschen sen blev det sängen.

Idag hoppas jag att dom åker ut och plogar i tid så man kan gå ut. Men jag antar att det kommer ta halva dan, tråkigt.
Är inte så sugen att plumsa fram i 2-3 decimeter snö med barnvagnen, det blir så himla tungt att köra den då.

Nu har Teo haft sönder sina hörselkåpor och bajsat för andra gången idag så det är lika bra att stänga igen locket och göra min plikt.

Ha´re bra, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0