Om två dagar...

åker jag och barnen till Fagersta för att träffa dom bästa.
Saknar farmor som en galning trots att det inte är länge sen sist.
Hon är en riktig farmor, har oftast kakor hemma och serverar en frukost varje morgon.
Vardagslyx som man sällan skådar på Sågstigen 4B, men visst har det hänt nån enstaka gång.

Vi blir kvar i några dagar så vi iaf hinner träffas lite sen åker Aoouise å "joni" med hem till oss =)
Rooooligt =)
Slänger i bilder på mina älskade, bara för att dom tillhör eliten.
Min älskade underbara farmor Anka.


Bilden är gammal, den fula ovanan har hon varit duktig och slutat med =)

Medans vi är borta ska lilla pappa plugga och städa hoppas jag iaf =)
Å så ska han på Rockweekend med sin fru såklart ;)

Tilia har nu blivit tre månader och det är mindre än en månad kvar tills min "lilla" T-O fyller två år!!
Shit, han har verkligen blivit stooora killen nu. Dags att inse det och ta vara på den korta tid som är kvar innan han flyttar hemifrån och skaffar egna barn. Aja nu går jag självklart händelserna i förväg men jag kan tänka mig att jag sitter om 18 år och inte fattar hur tiden kunde gå så himla fort.

Underbara älskade unge!




Våran lilla flicksnärta som får vilket hjärta som helst att smälta med det smajlet =)



Dagen har jag och Tilia spenderat hemma hos mamma i Sibo.
Martin kom hem ifrån Erik på förmiddagen så vi var inte sena med att tjata upp oss dit =)
Saknar världens bästa allt för ofta, om jag kunde skulle jag träffa han varje dag.
Tilia låg och sov mestadels av tiden, lånade Marcus säng men han drogs sig minsann inte för att informera Tilia att hon låg och sov i fel säng.

Patrick sitter och lyssnar på jävla skitmusik så nu ska ja styra upp det här så inte ungarna blir mer miljöskadade än va dom redan blivit.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: sina

Din tur o få en dos av Loijsan nu då=)

Krama henne massor från mej!!!

Hoppas ni får det helt underbart!

O oj va gott det såg ut med det där som Loijsan sög på haha=) Pussokraaaam

2009-07-07 @ 08:22:12
URL: http://sina-emmie.blogspot.com
Postat av: Emma

Guu va våra stora pojkar växer! de är verkligen som du säger!

Men när ska vi hinna med och träffas då?! Hehe.. vill ju också få se de där underbart söta flinet i verkligheten ;-)

Skönt å få komma iväg lite en sväng! Hoppas allt e bra iaf!

kram

2009-07-07 @ 12:50:53
URL: http://hansson-linden.se/WP
Postat av: Eda

Sååå kul att ses idag!!! Önskar bara att det hände oftare och lite längre. Pussa dina gullungar från mig så hoppas jag att vi ses snart igen! Kramar/Eda

2009-07-08 @ 22:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0