...

Imorse tog jag och Tilia sovmorgon, gick inte upp förän halv tio. Visserligen var hon vaken en sväng inatt och vid sju också men ändå :P

Nu ligger Teo i mitt knä å sover, han ville minsann inte sova uppe i sin säng utan skulle kolla på mopeder på datan innan.
Självklart slocknade han innan klippet på youtube på 3 minuter var slut ens.

Snart ska vi upp till mamma och fika, Marika och Mikaela slutade ju nian idag så då ska vi käka lite tårta och så.
Mysigt mysigt.
Igår var Ikka, Mikamela och Sås här. Mikamela å Sås var kvar lite längre än Ikka, alltid trevligt med lite besök av småmupparna.
Patrick slocknade självklart när vi kollade på film. Jag duscha och la upp Tilia på vårat rum sen gick jag ner å väckte honom.
Somnade på två röda när jag väl kom i säng. Sjukt trött.

Ne nu är det dags att väcka T-O och göra iordning dom så vi kan åka till Sibo.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0