Fantasin flödar.

Har precis kommit hem ifrån mamma, Patrick har hjälpt dom med hemmabiogrejset.
Jag gosade med min Martin, passar på när inte lille herrn är med och ska ha all uppmärksamhet.
Imorse tog jag sovmorgon, sov så himla dåligt inatt också så jag var helt slut när jag vaknade imorse.
Men idag har jag inte ens hälften så ont i varken höfterna eller nån annanstans men jag antar att det blir ändring på
det också så fort T kommer hem ifrån dagis.
Han verkade inte minsta sugen att gå iväg till dagis imorse, ville ligga och gosa i sängen och verkade bli minst sagt
upprörd när det var dags att vandra iväg. Vi får gosa när han kommer hem, ska snart gå iväg och hämta honom.
Antar att Patrick inte är sugen på det när han hämtade igår och lämnade imorse.

Har inte en aning om vad jag ska göra till middag idag, har ingen som helst fantasi över till maten så det blir
husmanskost för hela slanten. Det får bli fiskpinnar, potatismos och remouladsås, antar att det inte duger åt Patrick
så han äter nog så glatt sina jädra nudlar.

Jag ska hinna med och baka idag också, ska bara göra lite mer vaniljbullar så det går fort och smärtfritt hoppas jag.
Teo vill nog hjälpa till och baka lite bullar också, mysigt nu när man kan hitta på lite roligare saker med honom =)
Han är så duktig och vill hjälpa till med allt, hoppas det håller i sig ;P

Ne nu har Patrick hängt en maskin tvätt så jag ska väl göra nån nytta jag också. Plocka ur diskmaskinen kanske, eller så får det vänta så kryper jag ner bredvid Patrick i soffan och gosar en sväng. Risken finns att jag somnar då men men ;)

Ha´re bra, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0