Hualigen!

Nu är Teo pa dagis igen efter att ha varit ledig en vecka till ingen nytta.
Patrick skulle ha han hemma, snacka om dålig tajming. Aja nu är den veckan avklarad iaf, tack o lov!
Målaren kom strax innan sju så då var det bara att glatt starta dagen.
Jag har sovit jättedåligt inatt, vaknat och varit kissnödig tusen ggr men inte orkat resa mig ur sängen. Höjden av lathet, jag vet.

Idag har jag inte en blekaste aning om vad jag ska hitta på. Patrick börjar nån ny kurs idag kl ett så då ska han till Bollnäs.
Men jag då? Jag vill inte vara hemma heller när det ser ut som det gör. Det har snöat nu igen så ute är jag inte det minsta sugen på att vara heller. Idag är det minsann ingen bra dag, jag är bara pessimistisk och trött på det här eländet.

Igår bar Patrick iaf upp vaggan till sovrummet, han tyckte att vi mitt i all röra skulle göra iordning till lilla bebisen.
Jo det kanske vore smart men det går ju inte att göra ordning när det ändå är ett rent helvete här.
Jag blev självklart sur och sa att han kan göra iordning, jag orkar inte när det ser ut som det gör.
Ne nu ska ja gå ner och äta lite frukost innan jag svälter sen kanske jag tar en promenad till Nina, hon skrev och tyckte att ag skulle komma å dricka en kopp te med henne. Aja får se om jag orkar :P

Ha´re bra, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0