Ljuset i tunnelns slut...

Idag blev målarna färdig med väggarna. Sååå fruktansvärt skönt att det är färdigt, fint och fantastiskt.
Jag är jättenöjd med tapeterna och det blev verkligen en helt annan lägenhet.
Eftermiddagen spenderade jag självklart med dammsugaren, skurhinken och massa ajax =)
Målargubbarna har lämnar massa grejer som står under trappen som dom kommer och hämtar imorgon
så helt städat är det inte, imorgon ska jag och Patrick städa medans T är på dagis. Eller först ska jag till Söderhamn
och kolla på färg till vardagsrummet sen ska vi städa. Hoppas, hoppas, hoppas att jag hittar nån billig färg så vi kan fixa
vardagsrummet den här veckan också, det vore alldeles perfekt.

Efter att målarna hade åkt nu på eftermiddagen märkte Patrick att dom glömt sätta upp en remsa tapet, mitt på väggen saknas det nere i hallen. Jag vet inte om dom gjort det medvetet för att få komma tillbaka eller om dom helt enkelt missade det ;P Inte lätt å veta, ska iaf fråga dom när dom kommer imorgon och ska hämta grejer. Kan ju inte vara en tom fläck mitt på väggen.

Teo somnade i sitt nya fina rum utan problem så nu hoppas vi att det håller i sig igen, det har varit lite rörigt och förvirrande för honom när han hoppat mellan rummena var å varannan dag men nu så ska han förhoppningsvis sova där inne i fortsättningen om ingenting helt oväntat sker.
Han blev helt till sig när han såg att hans rum var färdigt och vi började bära tillbaka alla grejer, han skulle självklart vara med och bestämma vart grejerna skulle stå och plocka om ett flertal ggr. Underbara unge!
Tidigare idag satt vi i köket efter att vi ätit och Patrick försökte få Teo att säga: pappa är bäst.
Efter några tappra försök utan nån vidare likhet med ordena skrek han JAA BÄST!! TE-O BÄST!!
Både jag och Patrick satt och gapa, snacka om att få svar på tal.

Ne nu ska ja faktiskt ta och sova, Patrick ligger nere och kollar på tv så jag har hela sängen för mig själv.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: loijsan

T-E-OOO ;)

2009-03-25 @ 12:01:00
Postat av: maria Märges

Heej madde. Hur är läget? jag tänkte bara höra vilken vecka du är i nu, bebben måste ju komma snart ? :) Ha det fint!

2009-03-26 @ 17:46:13
URL: http://mariahmarges.blogg.se/
Postat av: Eda

underbara goa unge! klart han ä bäst! skönt att väggarna är klara... Puss o kraam

2009-03-26 @ 20:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0