Rubrik.

Idag har vi varit ute och lekt i solen, var till Camilla en sväng också. Patrick skottade hennes baksida också.
Jävla dåre, han har blivit extremt hatisk mot snö. Vart han än kommer så ställer han sig och bokstavligen skottar fram våren.
Teo hittade självklart kattskit i snön hon Camilla som han fick tag på. Mindre mysigt kan jag informera om, så nu är han ett par vantar fattigare. Tur att vi har typ 20 par så det gör inte direkt nån skillnad.

Idag blev mattläggaren färdig, jättefint och jag är riktigt nöjd med resultatet med tanke på utbudet det finns.
Imorgon kommer som sagt målarna redan vid sju så det blir att gå upp med tuppen imorgon igen.
Hoppas att dom jobbar snabbt och flitigt så vi får nån ordning här hemma.
Patrick började spackla alla tusen hål i vardagsrummet idag sen kastar vi upp färg istället för tapet.
Jag skulle gärna vilja ha tapet med tanke på att det finns sååå mycket fina men med tanke på att projektorn ska upp blir det så fula plugghål i väggen så vi kommer antagligen att få tapetsera om den dagen vi flyttar.
Det passar helt enkelt inte våran ekonomi att lägga ut så mycket pengar på väggarna, det finns så mycket viktigare att lägga pengarna på.
Igår var jag en exemplarisk flickvän och masserade Patricks rygg i typ en timme med värmande olja. Är fortfarande helt slut i händerna, jag kan inte massera för jag gör på nå vis så jag får jätteont i tummarna. Jag gör nog helt enkelt inte som man ska men det är så skönt ändå tydligen =)

Nu ligger karln och nöter Rederiet igen, jag tror inte jag är den enda som inser vem Patricks idol är ;)
Snart går han omkring med mobilen i kalsongerna och lyssnar på musik också, moahaha ;P

Marika och pappa kom ner en sväng så vi har spelat yatzy och kort. Sen var jag så himla snäll och gjorde milkshake åt oss alla, sjukt gott.
Förresten tror jag vårat torkskåp är påväg att gå sönder, det låter som en skördetröska typ när det är igång.
Måste prata med bovärden om det.
Ne nu ska ja försöka få liv i dom här halvdöingarna som sitter och sover i soffan. Just trevligt sällskap som kommer och hälsar på.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: loijsan

haha vissa e bara inte en bra förebild helt enkelt;)

men så länge de e inomhus dom går o lyssnar så e de väl ok;)

2009-03-18 @ 23:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0