Rubrik.

Imorse vaknade vi av att nått mongo stod och slet i ytterdörren. Patrick sprang ner för att inte Teo skulle vakna och vem hittar han på andra sidan dörren om inte pappa. SUPRISE!
Teo sov iaf vidare, jag också för den delen. Efter ett tag kom Patrick upp med välling sen väckte han T, det var väl vid nio.
Jag har sovit länge två dagar nu och det är antagligen därför jag har haft sån fruktansvärd huvudvärk, första gången på skiiitlänge. Aja vi gjorde oss iordning och donade lite sen åkte vi med pappa till Bollnäs.
Fixade lite på banken sen handla lite. Kollade efter färg till vardagsrummet men hittade ingen som föll oss i smaken i rätt prisklass. Vi får spana vidare efter nått billigt skit att kasta upp på väggen, känns inte som första prioritering just nu.

Väl hemma somnade Teo och sov jättelänge. När han vaknade åt han middag sen åkte han och jag till mamma en sväng.
Uppe hos mamma var det livat som vanligt, skönt att komma hemifrån i vilket fall.
Teo bet Martin i armen så han fick ett riktigt läskigt bitmärke, fattar inte hur jag ska få honom att sluta bitas.
Efter att han bitit Martin gick han omkring och pekade med fingret mot martin och skrek AKTA DIG!
Han har blivit riktigt kaxig och elak mot allt och alla den senaste tiden, förstår inte riktigt varför.
Visst har han sina ljusa stunder emellanåt då han är så gosig, snäll och hjälpsam att man inte kan göra annat än sträcka på sig och bli riktigt stolt men sen bara som att vända på en hand blir han djävulen i barnformat, totalt förbytt.
Jag hoppas att det inte blir värre bara, kanske är nån knepig trotsperiod han kommit in i eller nått.
Han kanske blivit lite väl stora omställningar för honom eller nå, jag vet faktiskt inte. Jag försöker komma på nån logisk förklarning till det här beteendet men det slutar oftast med att jag bara tänker att han är trots allt ett litet barn bara.

Nu går vi och längtar och väntar tills dom börjar med lägenheten, värsta av allt är att dom antagligen inte kommer hinna färdigt med hälften innan bebisen kommer. Då kommer det minst sagt bli rörigt, men det kommer garanterat vara värt det =)

Igårkväll höll grannarna på och borrade i betongväggen mot Teos sovrum vid tiotiden så stackars vaknade och var helt skräckslagen. Jag blev självklart skogstokig och Patrick fick lyssna på en predikan som var riktad mot grannarna.
Efter ett tag kom Securitas vandrandes så jag antar att det inte bara var vi som stördes av det. Men idag fick jag höra av en gemensam bekant som jag har med grannen att hon tror att jag ringde till dom och till hennes försvar sa hon: Men dom hamrade i väggen senare än så och då gnällde inte vi.
Haha joo om det ändå vore så, jag hade god lust att nita dom men orkade inte ens lägga energi på att gå över och gnälla. Och om det var så att vi ändå hade hamrat, vi har inte ens satt upp en enda sak på väggarna just för att det känns meningslöst när det snart måste ner när dom kommer och tapetserar om. Stackars människor fick inte direkt en roligt start i nya lägenheten men å andra sidan får man skylla sig själv om man borrar 35 minuter i sträck såpass sent på ett sånt här område.

Ne nu ska ja få karln att hjälpa mig installera greys anatomy spelet sen ska ja nöta det innan det är dags att sova =))
Imorgon kommer mamma ner så Martin får leka av sig lite ute med T. Hoppas dom lyckas hålla relativt sams iaf.
Ha´re bra hej.

Kommentarer
Postat av: loijsan

haha men vem ska du nita lilla plutt? ;) söt du!

Duktiga T som sover i sitt eget rum=)

Måste komma upp snart snart o umgås! saknar er nåt så väldigt!

Älskar er!

2009-03-06 @ 23:22:23
Postat av: loijsan

hahaha nästa gång när vi ses måste vi göra sånna frisyrer ;) aaahaha fattar inte va de skulle va bra för!! Men kul såhär i efterhand;)

Nie kanske kan hjälpa dig me grannen förresten;)

2009-03-08 @ 12:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0