Sömntutor.

Sov dåligt satan inatt, inte alls roligt. Vid ett gick jag ner för jag bara vred och vände mig.
Satt till efter tre nån gång, då smög jag upp och lyckades faktiskt somna också, sköönt!
När klockan ringde var jag halvt död och jag flög ju inte direkt ur sängen. In och försökte väcka Teo
men gav upp för han bara vände sig och fortsatte sova. Gick ner och gjorde välling och tänkte att han garanterat
vaknar snart. Joo tjena! Gick upp med vällingen och fortsatte mitt tappra försök men icke sa nicke.
Bara sover vidare. Så nu får han vara hemma idag, ska bli intressant att se hur länge han sover.
Ne nu ska ja borsta tänderna och åka upp till barnmorskan.
Hoppas jag får nå svar på proverna hon skicka iväg på analys idag.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: Emma

sikken sömntuta! :-)

2009-03-11 @ 09:40:52
URL: http://hansson-linden.se/WP
Postat av: Loijsan

mmm goda bullar;) kommer ja så gärna o smakar av om de finns några kvar som sagt! Skönt att T får sova iaf då...din stackare!

Tänkte gå ut me hinden nu o ringa dig, får se om du behagar svara!

Puss

2009-03-11 @ 12:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0