Tre barn?

Nu har det varit helt kasst väder i nån dag, fattar inte varför det ska regna?! Jädra elände!
Hoppas iaf att det ska vända och bli fiiint snart igen så man kan vara ute utan massa regnkläder.

Igår åkte mamma ner till södertälje för att köpa nånting till bilen så då kom min Martin hit i vanlig ordning.
Saknar han så fruktansvärt mycket, väääldigt sällan man får spendera kvalitetstid med honom nu för tiden.
I vilket fall som helst så kom han igår och både jag å T blev självklart överlyckliga.
Dom härjade hela dagen, sen badade dom och sen somnade båda grapparna så fint i varsin säng.

Imorse vaknade T vid sju, strax efter det vaknade också Martin. Vid nio gick jag iväg med Martin till dagis och sen dess har det varit full fart på Teo. Han har varit skitsur över att Martin inte är kvar och att inte jag vill sitta inne i skrubben och leka med honom.
Nu ligger han uppe med Patrick och sover medans bovärdarna är här och river ur badrummet uppe =)
Nere får vi inte fixat förrän dom bytt ut element och varmvattenberedaren.
Skönt när allt är färdigt iaf.
Nu kom pappa å Nina så jag ska ta en fika me dom å va social.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: loijsan

oh har dom börjat äntligen? =) gud så skönt o få de fixat.

Huh som att ja skulle ha slutat me leverpastejen;) de e ju guld! haha

Men ja äter de baranär inte Joni ser på för annars blir han väl sur;) haha

Saknar dig me!! pussa alla barn!

2009-05-05 @ 16:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0