Barnen sover :)

Teo ligger ute i Tilias vagn å sover, Tilia sover uppe i sin vagn.
Jag sitter och lyssnar på Bandit och dricker kaffe, såå skönt.

Pappa har varit uppe å ätit inatt, som en elefant i en porslinsbutik.
Väckte Teo vid två, sen dess har han krånglat hela natten.
Vaknat till å gnällt över ALLT, men sen somnat om efter några gallskrik.
Tröttsamt att barnen inte ens får sova hela nätterna för den där lilla råttan som ska riva i köket halva nätterna.
Aja snart flyttar han, förhoppninsvis.
Då ska jag njuta av att ha en helt tyst natt här hemma o få sova.
Missförstå mig inte, jag älskar min pappa och skulle göra allt för honom.
Det har jag visserligen bevisat genom att bara låta honom bo här när jag är medveten om hur han är.
MEN, nu börjar det blir jävligt jobbigt.

Mikaela sov här inatt, stackarn blir helt utmattad av att vara här. Hon är van att få sova på morgonen, det går minsann inte här inte.
Underbart iaf att hon kommer varje fredag och kollar på Greys med mig <3
Igår hade Pia dessutom pulat ner 5 baguetter i hennes väska som vi hittade :)
Mumma :)

Ne nu ska ja ta lite mer kaffe å till å me lyxa till me en kaka :)
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: loijsan

oh tänk om ja oxå kunde komma över varje fredag o kolla på greys me er <3 tjatar o tjatar men ja saknar er sååååå!!!



ja du din stackare vi får hoppas att han snart börjar röja i sin egen porslinsaffär på en annan adress;)

2009-11-07 @ 23:26:44
Postat av: Eda

förstår om det blir drygt!!!

Miss you all to much

2009-11-11 @ 11:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0