Måndag igen.

Imorse sov båda barnen till 08.45. Lyxigt :)
Dom har dessutom sovit hela natten, båda två :) Kan inte bli bättre :)
Kvart i nio är visserligen lite tidigt för att vara Tilia, sjusovaren själv!
Men hon la sig strax efter sju igår så då är det mer än bra :)

Igår 09.10 föddes ännu en liten guldklimp.
Efterlängtad och alldeles underbar!
Annlouise och Joni har äntligen fått deras lilla kotte :)
Jag är så lycklig för deras skull men sååå ledsen över att jag inte kunnat åkt ner på såå länge.
Jag saknar dom jättemycket och det känns tungt när båda har små å vi inte träffas.
Jag har alltid haft Annlouise relativt nära, jag o Mattias bodde hos henne å farmor så att inte träffas så ofta
gör mig väldigt blödig :(
Jag är i vilket fall överlycklig för deras skull å önskar dom all lycka i världen <3

Barnen sover middag nu, skönt å varva ner lite mitt på dagen.
Det blir lätt intensivt när båda barnen är på viset, Tilia är en riktig liten argbigga emellanåt ;)
Teo är så glad å go mot henne men sen som å vända på en hand blir han riktigt arg å så ger han på henne en snyting. Det är nog en hel del avundsjuka som börjat bubbla upp till ytan nu när lilla blivit större och kräver mer uppmärksamhet hon också.
Men men, det går iaf jättebra för det mesta :)
Jag vet hur jag varit med mina syskon så än så länge är det a piece of cake med dessa barn ;)

Ne nu ska jag kika runt på lite bloggar å sen plocka undan lite här hemma innan det är dags för barnen att riva allt igen :)
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: angelica

va! Är det sant? Då ska jag baske mig iväg och sola, iaf lite så man inte ser halvt död ut!! Tack snälla rara, du gjorde min dag=)

hoppas allt är bra annars!!

2009-11-23 @ 13:32:19
URL: http://elidasofie.blogg.se/
Postat av: Elin

Hehe jaa Evangeline är väldigt stor för sin ålder. Ja precis det är ju huvudsaken. Så länge de följer sin egen kurva så behöver man ju inte vara orolig :)

2009-11-25 @ 21:15:11
URL: http://elinalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0