Pannknack!

Det dunkar i hela hela tjocka skallen. Värker så det känns som att båda ögonen ska flyga ur.
Världens tryck bakom näsan och inte alls nå pigg.
Fyy sjutton! Har knaprat i mig lite alvedon så jag hoppas det ordnar upp sig så man står ut resten av dagen iaf :)

Teo har varit på dagis idag. Som vanligt har det varit lite bråk och gnabb som vanligt.
Det är två-tre killar som han inte riktigt kommer överens med, antar att dom är för lika varandra.
Aja men det går väl över antar jag... hoppas det iaf..

Tilia kämpar å kämpar med att krypa. Det går faktiskt riktigt bra, fruktansvärt snabb fast hon är mini :)
Visst fuskar hon fortfarande lite med kryptekniken men det funkar ju för henne iaf :)
Mammas lilla duktiga <3

Patrick har också huvudvärk och har slocknat till på soffan en sväng. Att han kan sova i det här livet är ju ett mirakel men jag antar att det är från honom Tilia har fått det.

Idag är det regn, grått och ruskigt ute. En sån där dag då jag saknar Annlouise väldans mycket.
Skulle ha haft hit henne så hon kunde leka doktor med mig å barnen :P
Jag skulle ju väldigt gärna åka dit men det verkar ju inte gå :(

Nu blev det tyst i köket så jag ska kolla T.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: loijsan

oh ja saknar er massor! verkar inte helt enkelt o ses nu =(

Men men vi får väl se fram emot de istället då!

En julkalendermorgon ska vi ha iaf! ;)

Har ju en sjuk hund här hemma oxå så honom kan ja inte åka iväg me heller=/



O du får passa lill Tia så hon inte smyger in någonstans där du inte hittar henne...hon e ju som sagt ganska liten;)



Älskar er!!

2009-11-04 @ 00:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0