Jomenvisstöh!

Tilia sover så sött. Lillan är lite varm och snorig. Tror det är tänderna som spökar också.
Hon dreglar mer än vanligt och vanligtvis dreglar hon JÄTTEmycket!
Teo är på dagis men snart ska han hämtas också.

Nu har dom tagit ut varmvattenberedaren och alla rör och element är färdiga. Nu ska det bara brandisoleras till grannarna, isolera rören, bygga in dom, spacklas, slipas och målas.
Så på det stora hela kanske kanske lägenheten är färdig till nästa sommar om vi har tur med tanke på att det som skulla ta MAX 5 dagar tagit närmare en månad.
Jag vill flytta ifrån den här snusklägenheten! Det är inte alls roligt att bo på en jädra arbetsplats för massa svettiga gubbar flera månader i sträck.

Nee! nu ska Teo hämtas.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: Loijsan

Oh gud stackars Tilia då som ja kan tänka mig behöver en hink under hakan om hon dreglar mer än hon brukar;) haha



Ja ja tycker ni ska flytta ifrån stigen!! =) kanske hitåt? ;)

2009-10-01 @ 22:00:34
Postat av: emma

ååh, va glad jag är att vi hann flytta därifrån innan dom kom på den "briljanta" idén att byta ut alla element! Ni borde ju få nån sorts kompensation för att ni får ha de så där så lång tid! Typ på hyran.. jag skulle fasiken kräva de ja!

Kom hit nån dag om de är för jobbigt att vara hemma :-)

2009-10-02 @ 08:48:23
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: Eda

lider med dig arma stackare!

2009-10-02 @ 09:30:37
URL: http://edas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0