Hua.

Jag har flyttat en hel del i mitt liv.
Bott lite överallt med många olika människor.
Men nu sen några år sen bor jag i Kilafors och jag antar att jag blir kvar här ett bra tag till.
Ända sen jag flyttade hit har det ena dödsbeskedet efter det andra kommit.
Några stod mig lite närmre än andra men i vilket fall som helst känner jag mig illa till mods och ryser i hela kroppen.
Allt från självmord till bilolyckor.
Det jag vill komma fram till är att det är så många runtomkring som avlider häromkring. Ingen annanstans där jag bott är det så många relativt unga människor som avslutar sina liv.
Ikväll kom det hit en ung flicka som står mig väldigt nära och grät. En person som stod henne väldigt väldigt nära sen många många år tillbaka hade helt tvärt bara dött och hon är förstörd.
Jag förstår henne, hon har nästintill varit mer hemma hos dom än hemma hos sig själv.
Hon var med på sjukhuset med resten av familjen för att ge stöd till hennes vän som är mer som en syster för henne.
Jag tänker på hela familjen och hoppas alla tar sig igenom det här.

Nu ska jag gosa med lilla Tilia och försöka koppla bort alla rysningar som far igenom hela kroppen.
Ha´re bra, hej.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja usch har vart alldeles för mkt nu senaste två veckorna.. Har iaf vart tre man mer eller mindre känt som gått bort :/

2009-09-29 @ 06:29:13
URL: http://idalind3ns.blogg.se/
Postat av: loijsan

Nej men fy!

Ja de e en tanke fylld me ångest att man skulle förlora någon riktigt nära som man inte är beredd på!

De hoppas ja av hela mitt hjärta att vi inte behöver få uppleva!

En gammal människa som levt sitt liv e ju något helt annat..såkalrt fortfarande väldigt jobbigt, men på ett annat vis!

2009-09-29 @ 14:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0