Jolusåatteeeh!

Teo är på dagis. Tilia sover. Det är sååå lugnt och skönt...
Inatt vid tre fick jag gå ner i vardagsrummet och hämta honom.
Då satt han här nere i soffan i mörkret och ropade på mig. Undrar varför han gick ner och inte bara in till mig?
Vi gick iaf upp och la oss igen och han låg och pillade lite på mitt huvud innan han somnade. Tilia sov heela långa natten i sin säng inne i deras rum, sååå duktig.

Imorgon kommer Carola och Emelie hit å hälsar på, ska bli sååå roligt att träffa Carola.
Har inte träffat henne på jättelänge och det ska bli så roligt att hon äntligen får träffa våra barn. Det har hon inte gjort. Visst har hon sett Teo tror jag men inte träffat dom ordentligt.

Nu vaknade Tilia :)
Ha´re bra, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0