Mamma.

Idag har vi varit till mamma och Åke å ätit middag, tacos :)
Jag är ju inte ett stort fan att tacos direkt men det är snällt av dom att bjuda oss på middag.
Herrarna i det här hushållet blev då mer än nöjda iaf eftersom jag vägrar göra tacos här hemma.
Teo och Marcus satt båda såå fint bredvid varandra och åt i närmare en timme, dom matade varandra och golvet såklart :)
Jag är såå glad att mamma träffas Åke, visst kan vi ha lite skilda meningar om vissa saker och tycka lite olika men på ett sätt är vi också väldigt lika. Vi är nog båda två väldigt van att få våran vilja igenom, vilket inte går så bra om man har två olika viljor ;P Men både han och mamma hjälper oss och jag är sååå tacksam för det.
Det kan vara allt ifrån ett blöjpaket till deras soffa, även små saker blir stora för mig iaf :)
Jag är iaf evigt tacksam för att dom i dom flesta situationer tänker på oss och hjälper oss jämt så mycket dom kan.

Erika och Elin var hit en sväng och hälsade på. Elin hade blivit stora damen sen sist, sötunge. Alltid lika mysigt när dom kommer :) Erika är väldigt lätt att prata med och så gullig.
Tina kom över en sväng nu mot kvällningen och lånade datorn och pratade lite, lilla Linn var kvar hemma.
Tilia blev helt plötsligt gigantisk när man såg en liten nyfödd knott, men hon kommer nog alltid vara min mini <3

Nu sover båda barnen, Teo är helt slut efter att ha gått fram o tillbaka till Sibo och lekt en massa med Marcus där emellan. Tilia somnade ganska direkt efter att jag la henne.

Igår kväll låg jag på soffan och slöa när båda barnen somnat. Sen hängde jag tvätten när maskinen var klar. Då kommer jag ut och ser att Teo sitter i soffan med Patrick. Han la sig ner och somnade så jag tänkte att jag bär upp honom när vi lägger oss. Men så blev det ju inte riktigt. Vi somnade och sen sov vi alla tre på soffan hela natten, bara Tilia som sov i sin egna säng.
Haha, det är fasiken inte lätt när man äntligen har fått en skön soffa som det går att sova i. Visserligen inte så vacker men som sagt väääldigt skön :)
Fast det ryktas ju om att skinsoffan i Sibo inte är så pjåkig att sova i heller så det är ju dumt att sluta smöra där uppe ;) Hahaha, sååå jävla dålig!

Ne nu ska ja kika lite på tv och hoppas på att jag inte vaknar fyra inatt och är kvar i soffan :)
Ha´re bra, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0