Rööör.

Dom håller på att dra rör i hela lägenheten nu, jädra drygt faktiskt!!
Nu har vi tagit över Camillas lägenhet istället.
Tilia står i gåstolen och "pratar", Patrick nördar vid Camillas dator och jag tog självklart med min dator så jag kan sysselsätta mig.
Camilla och Micke har köpt såååå fin Tv. En LG 50". Såååå fruktansvärt avundsjuk!!
Jag är fortfarande utan kamera vilket betyder att jag missat att dokumentera massor i Tilia och Teos liv.
Tilia rullar runt på golvet hela tiden. Hon rullar tills det tar stopp i antingen en vägg eller soffa eller en tvv-bänk.
Helt galen och verkar vara lika tokig som sin bror och vara nästintill helt utan uppfattning om vad smärta är.
Dunkar ner sitt lilla söta huvud i golvet så det dånar i hela rummet, mirakel att det inte går sönder.
Ne nu ska ja ta å plocka upp lite här för vi har spridit ut våra grejer i hela lägenheten känns det som.
Teo ska hämtas halv två men vi kommer nog inte kunna gå hem då för dom jobbar till fyra, blir sen middag idag med andra ord.
Nee, plocka undan vare!
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: loijsan

skönt iaf att ni har någonstans o gå!! hoppas dom blir färdiga snart!

2009-09-15 @ 14:20:21
Postat av: emma

ja de brukar faktiskt gå väldigt fort!! De gjorde de förra året också, skönt! slipper man gå å vänta, de är ju så roligt å se när nån annan än en själv knäpper bilder :-) Längtar till nästa år nu för då för jag en syskonbild på båda grabbarna :-D

2009-09-19 @ 07:56:29
URL: http://www.hansson-linden.se/WP

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0