Så går hela veckan, alla dagar och år.

Nu är det några dagar sen sist..
Annlouise, Nino och Farmor har varit här i veckan, har varit jättemysigt å ha dom här.
Vi hade en liten kräftskiva i torsdags och sen har vi vräkt i oss massa annat gott, som vanligt när vi träffas så äter man på tok för mycket av allt möjligt onyttigt.
Annlouise passade också på att klippa håret när hon var här, hon blev såååå fin! Passade jättebra i kort hår.

Tilia har varit lika glad och social hela veckan som hon alltid är :) Teo har varit lite på sitt egna lilla vis till och från men ojoj vad han har haft roligt med Nino. Dom är ju identiska, precis likadana i sättet och personligheten.
På mornarna låg dom i soffan och gosade men efter att båda vaknat till liv var det full rulle hela långa dagen :)
Skapligt tomt nu när inte Nino är här, Teo sprang och letade efter honom igår när han hittade den lilla gula sönderbitna "bollen" som Nino fick.

Igår kom dom och började borrade hålena i väggen för rörena som ska till elementen. Det kommer se ut som faen när det är färdigt, ingen vacker syn direkt!
Min lillebror fyllde år igår, Markus blev ett år. Vi var upp en sväng och kalasade men med tanke på tiden åkte vi hem och gjorde mat.

Tilia var lite gnällig igår kväll, ingenting som riktigt föll henne i smaken då. Testa med allt tänkbart men ändå ville inte kråkan komma på andra tankar. Vet inte om det är tänder, hon dreglar ju sjukt mycket så det förvånar mig inte om det är det.
Jag håller på att bli galen utan kamera, jag har jämt haft en så utan blir man helt handikappad. Visserligen har dom ju inte varit nå kanonkameror men det har iaf varit nånting.
Patrick har så länge velat köpa en bättre kamera åt mig för han insåg hur sur och grinig jag blir när barnen är sådär söta som bara dom kan och jag inte ens kan fota dom.
Blir toookig.

Nu vill Teo kramas och kolla på lejonkungen så då blir datorn skapligt dissad!
Ha´re, bra, hej!

Kommentarer
Postat av: Eda

Låter som att du har haft det bra, även om det varit full rulle! Drygt att inte ha nån kamera!!!

Saknar er, som vanligt och hoppas att du mår bra!!!

Kramar: Ida

2009-09-12 @ 17:20:48
Postat av: loijsan

ja de har varit mysigt o få umgås några fler dagar än de brukar bli! Ska försöka mig på en tripp till innan kotte kommer.

Älskar er så väldigt!

2009-09-13 @ 21:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0