Lite nya bilder på mina lyckopiller :)


Fina tavlorna Tilia fick av morbror Tias och det fina trä-T:t :)


Mitt fina hjärta :)


Teo sitter och dippar morötter :)


Teo sitter och målar.


Mina fina :) Patrick låtsas-sover för övrigt!


Vi baka en röd sockerkaka :)


Hann inte fota innan teo satte kniven i den men fiiin blev den ;)


Mm mumma :)


Gottegrisen :)


Tilia i sin fina bikini :)


Inte lätt att få kort på snorpan som sticker iväg såfort man tar fram kameran :)

Såå lite nya bilder iaf :) Nu ska jag umgås med Marika <3
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: emma

men världens sötaste i bikinin då!! :-)

2010-04-12 @ 20:23:26
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: Tessan

Guuuuud såå söta de är...

Känner igen det där att man inte hinner fota innan objektet sprungit iväg. Hehe!!

Snabba som vesslor...

2010-04-13 @ 09:07:27
Postat av: loijsan

aaahaha vilken söt liten badsessa=))

den där sockerkakan såg lite läskig ut du...en sån vill ja ha!! ;)



Väldigt fina va dom tavlorna från morbror Tias.

2010-04-21 @ 11:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0