Ny dockvagn till min sessa <3


Tilia fick en lite sen födelsedagspresent av oss idag.
Jag var nästan säker på att någon av mina föräldrar skulle köpa en dockvagn till henne då det var det enda jag kom på när dom fråga. Men istället fick hon en av oss, hon älskar att släpa runt på sina dockor men Teo vill inte riktigt dela med sig av sin vagn som dessutom e väldigt svår för lillan att skjutsa runt för den är så lätt.
Men den här blev alldeles kanon, hon har donat och lekt med sina dockor hela eftermiddagen :)
Så roligt att bara sitta och kolla på henne, undrar vad hon tänker när hon lyfter upp dockan, vänder vagnen och sen lägger tillbaka den. Flera gånger om gör hon det som om det bara ska vara så.
Teo blev självklart också väldigt glad och ville gärna låna ut sin vagn nu så han fick leka lite med den nya :)

Älskling åkte precis med Mattias till Gävle och skulle göra nått, kommer inte ihåg riktigt va han sa.
Såå jag ska krypa ner i sängen med en kopp varm o´boy och kolla på cougar town, som för övrigt är i samma klass som greys och desperate.

Aja nog för ikväll.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: Erika

Åhh vilken fin vagn! Förstår att hon gillar den=)

Vart har ni köpt den?



Kram

2010-04-14 @ 15:15:02
Postat av: loijsan

alltså den e ju skitfin!

2010-04-21 @ 11:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0