Tröttmössa.

Imorse fick jag äntligen en sovmorgon, det var välbehövligt efter att Teo varit vaken flera flera ggr inatt ?!?
Har bakat dag som natt dem senaste dagarna och sambon har lyst med sin frånvaro.
Kändes ju lite typiskt att han inte kunde dra sitt strå till stacken när han faktiskt behövdes mer än vanligt hemma.
Är väldigt besviken på honom men det rör inte honom i ryggen, tyvärr.
Äsch nog om det.


Igår hade vi kalas för Mini :) Blev mycket folk men tyvärr inte alla man hade hoppats och trott.
Fick så fina presenter och var så glad hela dagen :) Roooligt :)
Ja det är skönt att det är gjort nu :)
På tisdag ska vi kalasa för Viggo som fyller 1 år , massa kalas nu :)

Farmor har varit här i en vecka och barnen har haft så roligt med gammelfarmor.
Så roligt att ha henne här, blir tomt imorgon när hon åker hem.

Nee nu slänger jag in lite bilder från gårdagen sen ska jag klä på T så han får gå ut o leka av sig lite innan han väcker sleeping beaty däruppe.



En av tårtorna jag gjorde till min lilla mini :)


Ännu en tårta.


O en till.


O seen den sista.


Min fina lilla snorpa. (och halva Marcus i bakgrunden)


Flumm-Tilia :)


En bakfull Marika som firade sin 18årsdag dagen innan :)


Martin och Kevin fikar :)


Fredrik och söt-Elton!


Världen sötaste Viggo.


Sötaste Tilia i finfina kläderna från faster Erika m fam :)
Ruffshår och dreggelfläckar bjuder vi på ;)


Nee nu orkar jag inte sitta här längre. Måste kolla upp om de e nå affärer öppet i Bollnäs idag så vi kan åka upp
och köpa present till lilla Viggo, sista minuten som vanligt :P

TACK alla underbara som gjorde Tilias födelsedag alldeles perfekt :)

Ha´re bra, hej!


Kommentarer
Postat av: Erika

Det var en riktigt mysig dag igår=) Vad fin hon blev i kläderna<3



Kram på er!

2010-04-05 @ 23:23:36
Postat av: Marion

Vilka fina barn du har, hoppas att ni haft en bra påsk!

2010-04-06 @ 07:43:33
Postat av: Eda

Synd att man inte kunde vara där :( Men det ser ut som ni har haft det trevligt! Du är ju så grymt duktig på allt Madde, fan vilka fina tårtor!!! Saknar er! Kramar!!!

2010-04-06 @ 14:18:10
Postat av: loijsan

duktiga du=) fina tårtor!!

du kanske ska bli bagare? ;)

2010-04-09 @ 12:50:37
Postat av: elin

men gud vilka fina tårtor !:)

2010-04-09 @ 13:10:39
Postat av: M

sv på din kommentar: Getterna är riktigt mysiga och faktiskt inte så farliga som de ser ut att vara. Haha! De har dock en tendens att rymma och käka upp allt i trägården :P

2010-04-11 @ 20:16:08
URL: http://ebajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0