Underbara sooool :)

Är på riktigt bra humör idag :) Kanoners :D
Värsta vår-vädret ute och barnen är på bättringsvägen. Lite snoriga bara, alla tiders ju :D

Natten var inte rolig, Teo vred o vände på sig hela natten och klagade över magsmärtor. Stackars ville upp vid två tiden o testa gå på toaletten men det gick inte. Tyckte så synd om honom men sen kom jag på att barnläkaren sa till mig att när småbarn ska lokalisera smärta tror dom oftast att det kommer från magen fast det egentligen kan vara typ öronen.
Jag frågade Teo vart han hade ont så sa han helt plötsligt ryggen och benen. Massa gråt och vändningar senare fick han alvedon o sen somnade han äntligen igen. Tyckte så synd om min lilla prins.

Imorse var jag upp på arbetsförmedlingen, sååå nu är jag officiellt arbetssökande!
Känns ju inte så jefla najs men har ju inget val när det inte är kursstart förrän i augusti :/
Och väl där uppe hade dom fel på datorerna så jag måste upp imorgon igen! GAAH!

Mamma, Åke, Martin och Marcus kom hit och fikade sen lekte barnen ute på baksidan bra länge.
Tilia har sovit i minst 2½ timme nu, lilla e lite hängig o trött.

Igår bakade jag, Mikaela och Teo. Två sockerkakor blev det och Teo som älskar att baka var nöjd med resultatet :D
Patrick är i bollnäs och hjälper sin syster byta däck, skönt att han kan göra nånting för henne när hon är så snäll och ställer upp på oss i vått och torrt.
Fick två påsar med kläder igår och skor efter hennes pojkar och  lilla flicka.
Suuuuperfina sommarklänningar och blinkande skor och massa massa fina kläder! Nu längtar jag till sommaren ännu mer än innan :D
Verkligen jättesnällt av dom tycker jag :)

Och stort GRATTIS till Loijsans Joni som fyller 27 år idag. Hoppas du får en fin dag!



Just idag känner jag mig så glad, bara helt utan anledning. Självklart har man anledning när man har så underbara barn men just idag är jag liiite gladare :D Skönt att det kommer såna dagar mellan varven också :)
Kanske vårkänslor som spelar mig ett spratt nu när solen behagar att vara framme för jag är till o me lite kär i min karl idag ;) Hör o häpna ;P


Nu börjar grannarna borra i betongväggarna så jag måste springa upp å hämta en vettskrämd sessa som vaknar helt förtvivlat. Slänger in lite bilder senare :)
Ha´re bra, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0