Fruktansvärt besviken.

Men enligt mig så prioriterar ni väldigt illa hela högen och det gör mig fan illamående!



Två dagar kvar tills min älskade T fyller 3 år!
Han har haft nedräkning och babblat varje dag om vilka som ska äta kakor på hans kalas :)
Kakmonstret har innerst inne i tankarna att äta upp allt själv!

Nu ska ja ta och hoppa in i duschen för imorgon ska det bakas o donas o grejas inför hjärtats stora dag.
Han har sett fram emot sin födelsedag sen dagen efter hans 2-årsdag så jag hoppas att han blir nöjd med dagen.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja precis man måste ställa dem tidigt i kö. Dock har vi nyligen flyttat och inte varit inskrivna i denna kommun förrän nu. Då kan man ju heller inte skriva in sitt barn. Så nu är det bara hoppas på det bästa.

2010-08-11 @ 10:01:59
URL: http://elinalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0