Snön ligger vit på taken....

Endast lilla Teo är vaken.

Tille och T har haft en mild släng av magsjuka, såhär i efterhand inser jag att dom klarade sig riktigt bra!
Teo hade det väldigt jobbigt då han var så väldigt törstig och ville svepa i sig glas efter glas med vatten
och förstod inte riktigt att man måste dricka jättejätte lite jätteofta istället.
Men det gick över lika fort som det kom kändes det och det är ju väldigt tur det!
Både jag och Patrick klarade oss, tackolov!!

Fast vi har båda två åkt på värsta förkylningen i mannaminnen!
Hostar så jag vet inte vad, feber och allmänt skit.
Igår kände P sig piggare och han gick omkring o va så glad
-"Såhär pigg har jag inte känt mig på över en vecka!"
Hela eftermiddagen och kvällen spenderade han i soffan sen, natten också förövrigt.
Det går väl över tids nog men det börjar bli jobbigt, halsen sönderhostad och varenda muskel i magen
värker efter all jävla hosta!

Lilla Saga är fortfarande kvar med oss, massa människor har hört av sig men jag har
stört på mig småbagateller (antagligen för att jag innerst inne inte vill detta)
Ingen verkar liksom förtjäna min lilla lilla!
Och som sagt Teo skulle bli jätteledsen. Dom har så himla roligt tillsammans och han
skulle sakna henne så väldigt.
Ja jag vet ärligt talat inte hur fasiken vi ska lösa detta då vi får minimalt med pengar i dec.
Karma...? Eller..?

Nu ska jag ge T frukost och se om han har lust att klä på sig i tid för en gångs skull.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0