Intesåjeeeflanajs!

Teo VÄGRAR somna. Bara bråkar och härjar däruppe, han kommer antagligen inte ge sig förän han väckt
lilla Törnrosa som lydigt somnade halv åtta i vanlig ordning.
GAAH, tycker att han borde slockna direkt för han har härjat runt HELA dagen men icke!
Aja det blir intressant att se när han väljer att slå ihop sina blå.

Satt o slösurfa lite och insåg att jag måste kontakta syo-konsulenterna o fixa med kursplan o så tills jag ska börja plugga IGEN. Denna gång blire minsann inga fler uppehåll, inga fler ungar här på minst 15 år!
Hoppas jag får svar från dom illa kvickt, vill ha allting ordnat i tid så jag slipper gå å ha det hängandes över mig.

Idag är det den andra februari och än ekar kontot tomt, när sjutton ska allt sluta krångla och utbetalningarna ske i tid?! Så trött på det här att jag snart skiter i allt, flyttar ut i en övergiven stuga i skogen och börjar leva primitivt och kravlöst.

Det blir då fasiken inte bättre av att jag sitter här å jämrar mig över det, så det är lika bra att lägga ner det också!
En kopp kaffe och TVn får bli min tröst, hoppas hoppas att T vill somna nu.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: loijsan

duktig du e som tänker på dina studier!

Ja sitter o försöker komma på va ska ja söka för extra jobb ja...måste ja nog ta o göra så man slipper leva som fattiglapp!



Ja kan flytta me dig ut i skogen om du vill?

2010-02-03 @ 12:35:22
Postat av: emma

Jaaa.. lekdejt vill vi ha!! :-) Fast just nu e jag å viggo jättesnorig :-/

2010-02-03 @ 14:48:19
URL: http://www.hansson-linden.se/WP

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0