Nu ska jag sova!!

Varför kan jag inte somna i tid?
I tid menar jag aa men typ nu, runt tio.
Nu ligger jag istället med vidöppna ögon och förundras över tystnaden.
Det har varit ett himla liv här idag, Tilia har vrålat så fort Teo närmat sig.
Hon verkar ha haft nån form utav agg mot honom idag, helt utan anledning.
Hon har bokstavligen gått till attack mot honom, fast han bara gett henne en leksak.
Jagar honom helt galet. Ingen vet egentligen vad hon skulle göra om hon fick tag på honom.
Han är snabb och det gör henne ännu mer hysterisk.
Dom gånger hon blivit så arg på mig gör hon inget när hon får tag på mig. Hon brukar hålla hårt i mitt hår eller bara pressa munnen emot min kind. Hade hon bitit om hon haft tänder? Jag vet faktiskt inte.
Dom där attackerna facinerar mig, men samtidigt blir jag livrädd.
Hon blir nästintill djurisk och så målinriktad, hon ska minsann få sin hämnd.
Hur ser en av hennes attacker ut om två år?
Jag vill inte spekulera vidare i det.
Min mini kommer ju inte bli större å därför inte kunna göra större skada.
Eller hur...?!


Nu ska jag hyra en film på film2home.se som en gammal gammal klasskamrat till mig gett mig.
Han jobbar på den sidan o var så vänlig o skickade två koder till mig.
Det var väldans snällt av honom, tack för det Johan!

Ha´re bra, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0