Spaghetti!!

Trött som sjutton.
Sitter och luktar fritös och gammalt gym.

Imorse sov barnen länge, tror vi inte gick upp förrän 09-09.30. Lyyyxigt värre ;)
Sen bar det av upp till mamma och drog ut dom :) Lekte ute länge och åt sen lunch där innan vi åkte hem.
Väl hemma kom Emma, barnen, Anki och Elin på besök, så roligt att träffas.
Måste ta mig i kragen å pallra mig till andra sidan 83:an oftare.

Nu ikväll va jag med Emma å Elin till gymmet så nu är inte benen så kaxiga kan jag lova.
Va förbi Nina på hemvägen o pratade lite :)

Imorgon kommer Carola och hennes Tony hit, sen ska jag nog hinna med en dejt med Nina.
Teo ska på dagis, hoppas det går bra för honom där.

Nu ligger tilia och vrålar i sängen, stackars är inte riktigt sig själv efter febern än.
Ska springa upp å nappa henne och hoppas på att hon vill fortsätta sova så jag får hoppa in i duschen.

Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: Loijsan

haha ja blir inte fast på din sida av byn allt för länge;))



Duktig du e som går till gymmet!

Ja behöver oxå få fason på fläsket!

Men de kan bli tufft nu när de börjar närma sig en period med Semlor;))

2010-02-09 @ 13:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0