Mikkamela!

Helgen har gått jättefort, annars brukar helgerna kännas som en hel vecka men inte denna.
Mikaela kom igår och sov med oss inatt, självklart kopplade jag på charmen o fick henne att sova här en natt till ;)
Oh lala, skapligt bra jobbat :D

Barnen har sovit ett tag nu så jag och Mikaela kollar på lovely Gordon och blir hungriga.
Vi har donat med tvätt och massa annat uppe, bäddat rent i sängar o så.
Skönt att lägga sig ikväll efter en dusch!

Ne nu ska jag kolla färdigt på min man på tvn och sen spendera tid till min lilla Ela när barnen faktiskt sover!
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: loijsan

du kan de där du me o charma;)

2010-01-18 @ 23:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0