Ganska dött.

Bloggen har ännu en gång varit väldigt åtsidosatt en längre tid.
Vädret har varit kanoners och det är jämt massa folk som är här och då finns inte datan med på listan ens!

Tilia har blivit så stor bara dom senaste två månaderna, babblar och ränner runt som en dåre!
Denna forna baby har blivit en väldigt inspirerande individ, en härlig personlighet och massa temperament.
Alla häpnas över hur fruktansvärt lik mig hon är och dom som kände mig som liten flicka säger att vi är precis likadana till sättet också.
Min lilla mini har ju jämt varit just det, MINI!! Nu har hon stuckit iväg på längden och blivit en liten flicka istället för minibaby. Buuhuu :(
Hon älskar din bror och härmar gärna och ofta honom. Alla tokigheter är självklart mest lattjo att ta efter men även annat. Sitta på pottan/toaletten är ett måste innan kvällsbadet, hellre vanliga stolar är barnstolen, blöjan ska helst inte sitta på utan ligga gömd i ett hörn osv.
Teo har också utvecklats nått så fruktansvärt, stora stora killen!
Har ständigt nånting att säga och tillägga oavsett samtalsämnet och så mycket energi i den kroppen.
Bus och trots finns det i överflöd och även en hel del tjuvnyp utdelas hejvilt.
Han är väldigt lättirriterad och tänder till såfort något inte går enligt hans planer.
Men OJ OJ OJ  så glad jag är över min fina lilla pojke när han kryper upp bredvid mig och Tilia och bara överöser oss med kramar, pussar och komplimanger. Ofta får vi höra att han tycker vi är fin idag, eller att han tycker om oss så väldigt mycket.
Och dom orden är väldigt viktiga bland allt trots, bråk och faktiskt en hel del dumheter!

Ne nu ska ja dricka upp min kopp te och slöa lite på soffan ett tag.
Har haft huvudvärk hela dagen, nu ikväll smörjde jag in skallen med liniment och tog ännu en tablett i hopp om att skiten ska försvinna!
Tidig kväll ikväll, förhoppningsvis!
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: loijsan

ja massa tokigheter har han för sig Teo..men han är ju väldigt kärleksfull=)

" vilken tur att du är här hos mig anhiis" <3 ;)

2010-07-10 @ 10:06:11
Postat av: Fnyz/Hanna

det är säkert 3års trotset som visar sig på teo, kan vara mycket humör då och svänga fort. Tänk så fort tiden går hela tiden :-)

2010-07-16 @ 17:13:55
URL: http://fnyz.blogg.se/
Postat av: Maria

Va väl skönt å höra att du lever å. Trodde du gått å dött eller nå. Vi känner igen mycket av det du skriver. Vi har 2 busiga tjejer här och en lillasyster med temperament som få som väldigt gärna härmar storasyster. På gott och ont!

2010-07-18 @ 21:28:54
URL: http://www.familjenlinden.se/wp
Postat av: Mikaela

Hej! Ja jag och min kompis(som har hästen där) ska göra det! Kramar

2010-07-19 @ 19:48:57
URL: http://mylovelyheartisadora.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0