Kalasdags snart!

Dagen startade alldeles för tidigt vilket redan har resulterat i två övertrötta, gnälliga barn!
Tilia har precis lagt sig uppe o Teo sitter framför tvn och tjatar efter glass, godis, strips mm.
Jag har tänkt baka bullar idag så det är färdigt tills Teo fyller år men då insåg jag att jag inte hade nå bullformar hemma o jag har ingen lust att ta med båda barnen till affären när dom är på det här humöret.
Förhoppningsvis är dom lite gladare efter att dom vilat, man kan ju alltid hoppas.

Idag är det bara en vecka kvar tills min "lilla" Teo fyller tre år! Helt otroligt!
Jag är lika chockad nu som för ett år sen, hur kan tiden gå så j*vla fort?!
Jag tycker inte det var länge sen han stod frustrerat och stampa med benen för att man inte förstod vad han försökte säga för tiden har gått så himla fort att jag knappt hunnit tänka på hur mycket han utvecklats det senaste året.

Jag är i vilket fall som helst väldigt stolt över min stora fina kille och hoppas att han får en fantastisk födelsedag :)


0 år, 0 mån, 2 veckor.


1 år, 1 mån, 1 vecka.


2 år, 0 mån, 1 vecka


2 år, 10 månader, 0 veckor.

Liten blir stor :)
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, fy tusan va dem växer. Tiden går alldeles för fort. Eller så är det våra ungar som växer alldeles för fort. För klockan går ju som vanligt, om man säger så. :)

/M

2010-07-28 @ 21:19:35
URL: http://www.familjenlinden.se/wp
Postat av: loijsan

Lilla farbror Teo ;) <3

2010-07-30 @ 17:34:52
Postat av: Joni

Lilla farbror Jens ;)

2010-07-30 @ 17:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0