Buspalatset.

Dagen började 07.10 efter bara tre timmars sömn, gaah!
Ögonen stod i kors men upp kom jag till slut iaf :)
Donade lite med barnen o åkte till mormor o morfar vid nio tiden.
Var ute ett tag sen åkte vi till Bollnäs en sväng :)
Buspalatset öppnade idag så vi åkte dit till elva-tiden, trodde det skulle vara skitmycket folk men
med turen på vår sida visade det sig att det inte alls var så många där :)
Barnen lekte o lattjade, Tilia blev fotad av en man från bollnasbloggen.se som skulle skriva lite om stället o så :)
Efter nån timmes lek åkte vi hem o barnen somnade bums i bilen :)
Sötnissarna små <3
Nu har vi ätit middag o Tilia sover en sväng, snorpan va så trött å satt o gäspade sig igenom maten ;)

Nu ska jag måla lite med Teo innan det är dax att väcka sessan :)
Imorgon bär det av till Virsbo, min gammelmormor fyller 90 år så vi ska ner och fira henne
och samtidigt köpa en ny bränslepump till Saab-jäveln i Hedemora.

Slänger in lite bilder, enjoy ;)


Lilla kråkan :)


Bollar,bollar,bollar :)


Teo njöt för fulla muggar av att dampa lös bland alla roliga grejer.


Teo sitter o filosoferar i sin lilla bubbla :)


Tilia åker kana med lilla pappsen :)


Ne nu river teo hela hallen så jag måste ta honom!
Ha´re bra, hej!


Kommentarer
Postat av: Eda

Härligt!! =)

2010-03-19 @ 17:16:45
Postat av: emma

skojsigt värre :-) ses imorn! kram

2010-03-19 @ 20:41:57
URL: http://www.hansson-linden.se/WP

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0