Tidig morgon.

Imorse bestämde sig båda barnen att vakna strax innan sju.
Det hör verkligen till ovanligheterna här hemma, iaf när det gäller Tilia.
Massa mys hela morgonen sen vid nio gick Teo till dagis.
Tilia var trött så snorpan somnade nu för en halvtimme sen ungefär.

Bilen har som sagt gått sönder, äckelskitbil!
Patrick skjutsade Mikaela till Bollnäs iförrgår och ställde sen bilen men igår morse startade den helt plötsligt inte.
Min snälla storebror var hit o kolla på den, tänkte att jag äntligen skulle ha lite nytta av honom och hans utbildning
men han hade inte en aning om vad sjutton det blivit för fel.
Visserligen har han skruvat mest på lite äldre bilar men han är ju bilmekaniker men han kunde inte förstå.
Idag ska vi försöka få bilen bogserad till verkstan i Arbrå som Mattias jobbar på så ska dom felsöka med datorn o se om det gör dom smartare.
Det blir förhoppningsvis lite billigare än om vi lämnat in den nån annanstans men han trodde det kunde vara bränslepumpen å den fan kostar nästan 2000 kr.

Nej nu slänger jag in några bilder istället för att älta i vårat elände :)


Donar lite på morgonkvisten ;)


Min älskade finaste bästa Teo!


Mitt lilla mini-lyckopiller <3


Mitt lilla rufs! Som för övrigt bestämt valde kläder själv dagen till ära.
Han var så glad att han skulle till dagis :)


Mina älskade hjärtan!


<3

Nu ska jag plocka lite innan Patricks syster Erika och hennes dotter kommer :)
Alltid lika roligt att träffa dom!
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: loijsan

Fina dom e små hjärtan <3

2010-03-10 @ 19:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0