Reality strikes.

Älskade Saga <3

 

 

Gudarna ska veta att denna hund är fan den bästa hund som vandrat på denna jord.

Och jag har verkligen mått jättedåligt över att hon helt plötsligt inte fick bo kvar hos oss för nått år sen.

Nu har vi bara hunnit haft henne ett litet tag och då kommer käftsmällen, verkligheten.

Vi har inte råd med en så stor hund, hon kostar nästan mer i mat än barnen gör  varje månad.

Hennes försäkring är dyrare än barnens, de största pengarna har vi hittills lagt på hunden och inte ens märkt eller tänkt på det för jag har bara varit sååå himla lycklig att hon kom tillbaka till oss.

Men nu kommer allt ifatt och våran ekonomi har inte utrymme för en sån stor hund, och det känns fan SKIT!!

Och med ökade utgifter och minskade inkomster hos både mig o Patrick så går det fan inte!
Och det gör mig så jävla arg, ledsen och besviken och riktigt jävla bajs!!

Nu ska Saga ut på promenad sen ska vi hitta på något.

Ha´re bra, hej!

 

 


Kommentarer
Postat av: Helena

Fy satan va jobbigt! Vet precis hur de känns. Att behöva inse att man måste lämna bort någon man älskar så otroligt mycket. Jag hoppas de löser sig för er ändå. Ta hand om er!

2010-11-06 @ 12:42:36
URL: http://lindevall.webblogg.se/
Postat av: Loijsan

nej men =(

fan går de inte o lösa på nåt vis?

2010-11-11 @ 17:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0