Min älskade <3

 

I've seen you cry, I've seen you smile.
I've watched you sleeping for a while.
You are the father of our child.
I'd spend a lifetime with you.
I know your fears and you know mine.
We've had our doubts but now we're fine,
And I love you, I swear that's true.
I cannot live without you.






Älskade underbara människa<3 Vi har haft väldigt många svåra och vedervärdiga perioder men aldrig någonsin vill jag förlora dig. Du är den bästa jag vet och jag älskar dig mer och mer för varje år som går!

Ett halvt decennium har det varit vi och jag hoppas att det blir massa fler!



Idag är jag lite extra kär i min P. Inte alla dagar man riktigt orkar se eller känna efter så mycket men idag är jag väldans kär iaf! O det är ju tur att man har såna dagar också! Bara så ni vet.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: Marion

Vad härligt att du kan känna så efter så lång tid :) Jag och A har också våra perioder och har haft våra stunder, men jag säger som dig; aldrig nånsin skulle jag vilja vara utan honom.



Hoppas allt är bra med dig!

2010-10-19 @ 16:37:21
Postat av: Sara 18år, Mamma till Joline 1år & 10mån <3

Sv: Ja visst är den fin! Jag älskar den :D

2010-10-20 @ 18:08:22
URL: http://saraelinmarie.blogg.se/
Postat av: loijsan

tur att dagar som dessa kommer lite då och då så man tänker en extra gång på vad man har =)

2010-10-20 @ 18:25:27
Postat av: Moa

Dom dagarna är bra att ha, hade en sån för några dagar sen. Så skönt! =)

2010-10-27 @ 14:15:22
URL: http://fotografmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0