Dagisfoton :)

Tänkte att jag ska visa världen vilka vackra barn vi skapat ;)

Min underebara fina Teo :) Det får man självklart inte säga till honom utan att han
blir tokig. Nu får man bara säga att han är cool, häftig, stor osv.


Min sockersöta lilla smula! Denna bestämda primadonna visste tidigt i livet hur hon skulle
charma alla i sin omgivning och det är numera hennes vardagssysselsättning. Älskade lilla sockerärta!


Trots mycket skrik, bråk och tjuvnyp mellan dessa viljestarka underbara barn osar det
syskonkärlek bara man kollar på dom. Massa pussar och kramar som får mig att inse att
vi gjorde helt rätt att skaffade barnen tätt. Dom kommer att ha så mycket att lära av varandra
och jag hoppas dom får lika bra relation till varandra som jag har med min bror, då har dom alltid
någon att lita på i alla väder!

Kommentarer
Postat av: emma

Fiiiina barn ni har madde :-)

2010-09-19 @ 23:23:01
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: Ida S

Fina barn =) syskonkorten blir verkligen super söta!! önskar vi oxå fick ta såna på våran förskola i Arbrå. Dom är ju perfekt att förstora =)

2010-09-21 @ 13:48:17
Postat av: Eda

Gud vad fina de är!!!!! <3

2010-09-29 @ 13:01:12
Postat av: loijsan

Älskade Underbara helt enkelt <3

2010-09-30 @ 20:02:53
Postat av: Elin - Mamma till Evangeline

Så otroligt vackra fotografier.

2010-10-23 @ 21:29:51
URL: http://elinalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0