Soligt och sånt.

Fin fint väder, hela förmiddagen spenderades ute.
Barnen sprang omkring i solglasögon och lattjade, nackdelen med denna underbara glimt av våren är att
det blir himla blött. Efter bara nån timme var båda barnen genomblöta, nog dax att börja ta med
galonkläderna hem från dagis om detta underbara väder håller i sig vilket jag verkligen hoppas på.
Patrick kom hem ganska sent inatt, var med Tomas och köpte bil i Sveg av alla ställen.
Imorse fick han lite sovmorgon medans jag och Teo bäddade ner oss i soffan.
Nu på eftermiddagen var jag med Moa och Mattias till bollnäs och handlade lite, inte var dag man
kommer iväg utan både barn och karl ;)
Nu sitter jag och inväntar mina älskade som är och skjutsar min morfar en sväng så ska vi baka
lite snickerrutor och fika på.

Slänger in lite bilder från idag, och kanske nån från de senaste dagarna :)

 

 

 

 

 

 

 

 

Nu kom mina hjärtan hem så vi ska slänga ihop lite fika.

Ha´re bra, hej!


Kommentarer
Postat av: emma

härliga bilder, å underbara väder, de vill vi ha mer av :-)

2011-02-27 @ 20:38:18
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: Ida

Gud va stora dom börjar bli :)

2011-02-28 @ 10:36:39
URL: http://idalind3ns.blogg.se/
Postat av: loijsan

Dom är så fina så ja dör!!

O titta där =) lille putt har ju klippt till en frissa till slut =))

2011-03-04 @ 10:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0