Bildbomb och lyckorus!

Äntligen. Äntligen. Helt sjukt!
Körkort, är inte det vuxenpoäng eller vad?
Gud vilken otrolig lättnad.
För övrigt har jag stått i våran lilla skrubb hela helgen, donat och härjat medans
Marika var borta. Det har varit fullt från golv till tak innan med skit o diverse "braohagrejjer" men nu är det
enbart Marikas rum liksom, eftersom hon sen en tid tillbaka bor hos oss.
Så istället för massa ord slänger jag in bilder nu för jag är aptrött!


Viggo o Tille :)


Hundvakt åt lilla Muffin en dag till barnens stora lycka!


Teo överlycklig när farfar kommit med massa kantareller!
Mamman mindre lycklig när allt ska rensas.


Teo hittade en ny vän som han tillslut högg på mitten med en pinne.


Jag tycker om att ha håret i en bulle. Just denna variant med hjälp av en strumpa.


Fyndade dräkter till Teo! Mycket uppskattat kan jag lova!


Teo påväg till en kompis på kalas :) Snyggaste ungen jag sett!


Skrubben efter en liten minirenovering.


Lite suddiga bilder med mobilen men skitsamma :)


Andra sidan.


Lite förvaring av Marikas pärlor och brickor.


Självklart måste hon ha kort på mina underbara ungar också, dom om
hon inte får nog av dom annars :P


Lite mer braohalådor.


Justja, körkort vare ja :D

Ne nu ska ja försöka dona med kläderna barnen ska ha imorgon, fotografering på dagis :) Lattjo!
Hoppas det blir bra och att Tille inte sliter ur sina hårtoffsar innan!
De va allt för mig!
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: loijsan

superfint blev de ju :))

2011-09-12 @ 22:00:11
Postat av: ida

jätte snyggt, du kan det där. Skulle behöva dig i mitt hem!! Stort GRATTIS till körkortet, det känns ju såååå underbart när det äntligen är klart!!!

2011-09-12 @ 22:24:17
URL: http://edas.blogg.se/
Postat av: emma

Va fint de blev i "skrubben" :-D Måste komma å kika irl nån dag!

2011-09-12 @ 22:59:58
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: Elin

Grattis ännu en gäng :)

2011-09-12 @ 23:43:19
URL: http://elinenberg.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena Persson

Men vad fint det blev i "Marikas rum" :) Säger som Emma, kommer någon dag och kikar.. Kram

2011-09-13 @ 00:50:52
Postat av: cissi

Grattis till körkortet! En befrielse när man får det=). Det var ju inte direkt en liten skrubb ni hade:-)

2011-09-13 @ 21:30:11
URL: http://cillaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0