Roadtrip.

Drog iväg på min allra första miniroadtrip förra veckan.
Packade in båda barnen i bilen och styrde Saaben mot Södertälje.
Stannade till i Uppsala och hämtade upp Mr and Mrs Tics som skulle hämta Flöts bil någonstans.
Efter en snabbvisit i faderns husvagn hoppade barnen glatt in i bilen och for vidare mot Loijsan.
Gooodegud vilken hysterisk miljö, skulle få magsår deluxe av att bo där nere!
Det positiva är att där gäller inga bonderegler som det gör här, dom kan åtminstone köra bil som man ska.
Teo som de flesta vet är Nino fast i mänsklig form gjorde att jag tjatade arslet av mig och
när jag precis var påväg att hoppa från balkongen åkte han och Loijsan på affären en sväng och tillbaka kom en nöjd unge.
På lördagen åkte Patrick och Teo hem, så stannade jag och Tille en natt till.
Trodde det skulle bli ett himla liv om lilla loppan skulle somna själv utan T men det gick kanon.
O lilla Tille och Mili lekte glatt nästan jämt, roligt att se om dom kommer komma överens om några år?
Riktigt tråkigt att åka hem, känns liksom inte som man umgåts färdigt när det är dags att åka.
Men nuuu så väntar vi med spänning på att familjen ska packa sig upp hit inom kort, förhoppningsvis.


Oj såg nu att jag glömde publicera det här inlägget för några dagar sen.
Såå ja gör det nu!
Ha´re bra, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0